Nowe opakowanie ciasteczek HIT

Bahlsen Sweet, znany producent pieczywa słodkiego w Polsce zmienia wizerunek jednej ze swoich wiodących marek

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Bahlsen Sweet, znany producent pieczywa słodkiego w Polsce zmienia wizerunek jednej ze swoich wiodących marek. W maju 2003 pojawiły się nowe opakowania markiz HIT. Zmianie opakowania towarzyszy wprowadzenie nowych smaków.

W maju br. na półkach sklepowych pokazał się nowy HIT, w "odświeżonym" opakowaniu. Do tej pory każdy smak miał opakowanie w innym kolorze. Dominującym elementem nowej szaty graficznej HIT-a jest kolor czerwony.

Na nowym opakowaniu znajdują się również elementy graficzne podkreślające smak nadzienia oraz elementy kolorystyczne wyróżniające poszczególne smaki. Obok dotychczasowego logo Bahlsena ze słynnym znakiem TET, będącego symbolem producenta, pojawiło się też nowe logo marki Bahlsen.

"Zdecydowaliśmy się na odświeżenie opakowania markiz HIT, aby wzmocnić siłę oddziaływania marki. HIT zawsze kojarzył się naszym konsumentom z kolorem czerwonym. Nowa, wyróżniająca się szata graficzna pozwoli na łatwiejsze zidentyfikowanie produktu przez konsumentów. Bardziej dynamiczne i apetyczne opakowanie niewątpliwie przyciągnie uwagę konsumentów." - powiedział Scott Brankin, Dyrektor Marketingu, Bahlsen Sweet.

- "Duży sukces marki HIT zachęcił nas do wprowadzenia dwóch nowych smaków: HIT Irish Coffee oraz HIT Minis z galaretką owocową, które pojawią się na rynku już w nowych opakowaniach." - dodał Brankin.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"