Nowe osoby i awanse w DougFaberFamily

W ostatnich dniach nastąpiło istotne wzmocnienie zespołów obsługi klienta i kreacji Agencji.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Patrycja Szerszenowska, Piotr Frankowski i Mikołaj Brach dołączyli do działu Client Service.

Szerszenowskajako Account Executive, jest odpowiedzialna za obsługę klienta Vaillant i Saunier Duval. Piotr Frankowski na stanowisku Account Managera pracuje dla BMW Polska. Mikołaj Brach jako Account Executive dołączył do grupy obsługującej Jelfa gdzie w najbliższym czasie będzie pracował przy kampaniach leków witaminowych. Aneta Jalowska awansowała na Account Managera, odpowiedzialnego za współpracę, m.in. z Ardo, Vaillant, Browar Beligia.

Równolegle, Maciej Klimek i Rafał Ryś rozbudowują zespół kreacji. Dorota Sojka dołączyła jako Junior Copywriter oraz po kilku miesięcznej przerwie powraca Tomek Suska. Tomek pracował już w DFF w latach 2003–2006 zajmując się między innymi Jelfą, MINI i Promarką. Od początku maja ponownie obejmie stanowisko Senior Copywritera.

Na stanowisko Traffic Executive awansowała Paulina Okońska. Związana z Agencją od 2004 jako pomoc przy sesjach zdjęciowych i nagraniach dźwiękowych obecnie Paulina zajmie się koordynacją zleceń agencji i organizowaniem współpracy pomiędzy działami agencji.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe