Nowe osoby i awanse w DougFaberFamily

W ostatnich dniach nastąpiło istotne wzmocnienie zespołów obsługi klienta i kreacji Agencji.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Patrycja Szerszenowska, Piotr Frankowski i Mikołaj Brach dołączyli do działu Client Service.

Szerszenowskajako Account Executive, jest odpowiedzialna za obsługę klienta Vaillant i Saunier Duval. Piotr Frankowski na stanowisku Account Managera pracuje dla BMW Polska. Mikołaj Brach jako Account Executive dołączył do grupy obsługującej Jelfa gdzie w najbliższym czasie będzie pracował przy kampaniach leków witaminowych. Aneta Jalowska awansowała na Account Managera, odpowiedzialnego za współpracę, m.in. z Ardo, Vaillant, Browar Beligia.

Równolegle, Maciej Klimek i Rafał Ryś rozbudowują zespół kreacji. Dorota Sojka dołączyła jako Junior Copywriter oraz po kilku miesięcznej przerwie powraca Tomek Suska. Tomek pracował już w DFF w latach 2003–2006 zajmując się między innymi Jelfą, MINI i Promarką. Od początku maja ponownie obejmie stanowisko Senior Copywritera.

Na stanowisko Traffic Executive awansowała Paulina Okońska. Związana z Agencją od 2004 jako pomoc przy sesjach zdjęciowych i nagraniach dźwiękowych obecnie Paulina zajmie się koordynacją zleceń agencji i organizowaniem współpracy pomiędzy działami agencji.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"