Nowi klienci agencji 180° PR

Agencja 180° Public Relations pozyskała dwa nowe kontrakty.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Dział Consumer Practice rozpoczął pracę dla marki Max Factor(Procter&Gamble). Program PR ma charakter długofalowy i jestrealizowany w ramach zintegrowanych działań komunikacyjnych tejmarki. Agencja jest odpowiedzialna za doradztwo w zakresiekomunikacji i relacje medialne, a ze strony P&G projektprowadzi europejska centrala brand management w Genewie.

Kolejnym nowym klientem agencji została także FundacjaBalticSea2020, dla której zespół działu Corporate Practice 180°Public Relations zajmuje się doradztwem strategicznym orazdziałaniami Public Affairs/Public Relations związanymi z ochronąekosystemu Morza Bałtyckiego.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [TYLKO U NAS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [TYLKO U NAS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Powstała konkurencja dla otoMoto. Stoi za nią m.in. znany youtuber

Powstała konkurencja dla otoMoto. Stoi za nią m.in. znany youtuber