Noworoczne "Dlaczego" z kalendarzem

Właśnie ukazał się noworoczny numer miesięcznika "Dlaczego"

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Kalendarz na 2005 rok magazyn "Dlaczego" przygotował wspólnie z firmą Pepsi Co., promującą nowy napój energetyczny Sobe Adrenaline Rush. Każdej stronie kalendarza towarzyszą hasła, które mają motywować młodych ludzi do działania m.in.: "obudź energię", "spal nudę", "daj czadu" - Kalendarz to przydatny gadżet, który powinien znaleźć się w pokoju każdego studenta. Chcemy, by pozytywnie nastrajał czytelników do aktywności - mówi Krzysztof Szczepaniak, red. naczelny Dlaczego. Kalendarz utrzymany został w ognistych czerwono-pomarańczowo- czarnych kolorach, nawiązujących do wyglądu napoju.

Numerem jeden wydania noworocznego są artykuły na temat sposób spędzania karnawału m.in.: reportaż z najbardziej roztańczonego kraju świata Brazylii, artykuł o niebanalnych "domówkach" oraz tekst o powrocie mody na imprezy techno.

"Dlaczego" podsumowało również poprzedni rok, tworząc wyjątkową listę najbardziej utalentowanych młodych Polaków, którzy mogą mieć w przyszłości wpływ na wizerunek Polski w świecie. Zwycięzcą rankingu "Talenty Roku" została Otylia Jędrzejczak. Wyboru dokonali internauci - czytelnicy "Dlaczego".

W numerze pojawiły się również bardzo przydatne poradniki "jak kupić peceta" i "czym kierować się przy wyborze telefonu prepaidowego". To realizacja konsekwentnej polityki "Dlaczego", polegającej na tworzeniu pisma jak najbardziej przydatnego i użytecznego młodym ludziom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej