Nowy internetowy wizerunek Philips-Plaza

Nowy serwis internetowy salonów Philips-Plaza

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Pod adresem http://www.philips-plaza.pl  w dynamicznej oprawie graficznej prezentują się jedyne w kraju salony firmowe oferujące pełną ofertę produktów firmy Philips. Nowy internetowy wizerunek Philips-Plaza to efekt gruntownej przebudowy serwisu www, za którą odpowiedzialna była agencja Empathy Internet.

Wykonany serwis www to kolejna, druga już realizacja wykonana przez Empathy Internet na zlecenie operatora Salonów - firmy EMLN. W konstrukcji serwisu wykorzystano technologię Flash MX, która w połączeniu z generowanymi dynamicznie schematami XML odpowiada za prezentację szerokiego katalogu wyrobów Philips’a. Stworzone przekierowanie do sklepu internetowego umożliwia użytkownikom wybór produktów i dokonywanie zakupów bezpośrednio ze strony www.

Philips-Plaza z okazji uruchomienia nowego serwisu przygotowało dla internautów ciekawe promocje. Moduł generowania kuponów rabatowych umożliwia zaproponowanie użytkownikom wybranych produktów po specjalnych – obniżonych cenach.

Część administracyjna wspierana jest aplikacją opartą na autorskim systemie zarządzania treścią - eiCMS. Pracownicy salonu mają możliwość aktualizacji bazy produktów oraz modyfikacji promocji i kuponów rabatowych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję