Nowy klient ConSensus Technology w Niemczech

Niemiecki oddział ConSensus Technology przygotował i wdrożył usługę marketingu zapachowego dla salonów Mercedes Benz.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

"Wykorzystujemy marketing zapachowy ConSensus Technology w naszym salonie samochodowym w Berlinie. Wybrany przez specjalistów ConSensus zapach idealnie dopełnił nasze wnętrze i stał się jegonierozłącznym elementem. Od momentu wprowadzenia marketingu zapachowego zanotowaliśmy wzrost zainteresowania naszą ofertą oraz pozytywne reakcje ze strony klientów odwiedzających salon."  - powiedział Rudolf Dressel odpowiedzialny za program pilotażowy w  salonach Mercedes Benz.

Guido Andres, Partner Zarządzający w niemieckim oddziale ConSensus  Technology, dodał, iż jest to bardzo udany debiut na trudnym  niemieckim rynku, gdzie marketing zapachowy jest znany i stosowany z  powodzeniem od początku lat 90-tych.

Według managera ConSensus Technology wyróżnia się na  niemieckim rynku przede wszystkim atrakcyjną ofertą cenową, a  obniżenie kosztów było możliwe dzięki przeniesieniu produkcji urządzeń  ConSensus do Polski. Zastosowano przy tym najskuteczniejszą technologię dystrybucji kompozycji zapachowych, a klientom sieciowymudostępniono także możliwość adaptacji designu urządzeń do ich wnętrz.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję