Nowy wizerunek IAA

Od lipca Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy (IAA) ma nowąidentyfikację wizualną. Relaunch objął wszystkie materiały firmoweStowarzyszenia oraz strony internetowe: międzynarodową iregionalne.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Nowy wizerunek Międzynarodowego Stowarzyszenie Reklamy, logotypze zmienioną kolorystyką i sloganem "Inspiring Excelence inCommunications Worldwide" to efekty wielomiesięcznej pracy agencji"Team Y&R in Jordan" pod kierunkiem Sharifa Abukhadra -wiceprzewodniczącego departamentu komunikacji IAA.

"Wyniki badań obejmujących specjalistów zajmujących siękomunikacją marketingowąna całym świecie pokazały, że tożsamość korporacyjna IAA powinnareprezentować bardziej nowoczesną i energiczną postawęodpowiadającą wyglądowi dzisiejszej branży komunikacjimarketingowej. Dlatego podjęliśmy starania zmiany naszegocorporate identity" wyjaśnia Abukhadra. Projekt zaakceptowałaspecjalna komisja złożona z 56 reprezentacji z 76 krajów.

Nowa identyfikacja wizualna Międzynarodowego StowarzyszeniaReklamy została utrzymana w kolorystyce biało-granatowej.Zrezygnowano z wcześniej używanego koloru czerwonego, nadając tymsamym logotypowi bardziej współczesny i uniwersalny charakter.

"Zmiana oblicza IAA to wymóg rynku i efekt zamian jakie zachodząw komunikacji marketingowej na świecie. Stowarzyszenie będącplatformą wymiany poglądów, doświadczeń i opinii musi kreowaćtrendy na rynku, inspirować, zachęcać do zmian i ciągłej pracy nadpoprawą wizerunku branży. Takie odświeżenie wizerunku może tylkopozytywnie wpłynąć na postrzeganie środowiska reklamy, mediów imarketingu" podkreśla Paweł Kowalewski prezes IAA w Polsce.

Polska zobowiązała się do zmiany polskiej strony IAA imateriałów firmowych do końca 2007 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami