Nowy wizerunek IAA

Od lipca Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy (IAA) ma nowąidentyfikację wizualną. Relaunch objął wszystkie materiały firmoweStowarzyszenia oraz strony internetowe: międzynarodową iregionalne.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Nowy wizerunek Międzynarodowego Stowarzyszenie Reklamy, logotypze zmienioną kolorystyką i sloganem "Inspiring Excelence inCommunications Worldwide" to efekty wielomiesięcznej pracy agencji"Team Y&R in Jordan" pod kierunkiem Sharifa Abukhadra -wiceprzewodniczącego departamentu komunikacji IAA.

"Wyniki badań obejmujących specjalistów zajmujących siękomunikacją marketingowąna całym świecie pokazały, że tożsamość korporacyjna IAA powinnareprezentować bardziej nowoczesną i energiczną postawęodpowiadającą wyglądowi dzisiejszej branży komunikacjimarketingowej. Dlatego podjęliśmy starania zmiany naszegocorporate identity" wyjaśnia Abukhadra. Projekt zaakceptowałaspecjalna komisja złożona z 56 reprezentacji z 76 krajów.

Nowa identyfikacja wizualna Międzynarodowego StowarzyszeniaReklamy została utrzymana w kolorystyce biało-granatowej.Zrezygnowano z wcześniej używanego koloru czerwonego, nadając tymsamym logotypowi bardziej współczesny i uniwersalny charakter.

"Zmiana oblicza IAA to wymóg rynku i efekt zamian jakie zachodząw komunikacji marketingowej na świecie. Stowarzyszenie będącplatformą wymiany poglądów, doświadczeń i opinii musi kreowaćtrendy na rynku, inspirować, zachęcać do zmian i ciągłej pracy nadpoprawą wizerunku branży. Takie odświeżenie wizerunku może tylkopozytywnie wpłynąć na postrzeganie środowiska reklamy, mediów imarketingu" podkreśla Paweł Kowalewski prezes IAA w Polsce.

Polska zobowiązała się do zmiany polskiej strony IAA imateriałów firmowych do końca 2007 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"