Nowy wizerunek przypraw Appetita

Od połowy listopada br. rozpoczęła się kampania telewizyjna marki Appetita.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Kampania obejmuje emisję 8-sekundowych billboardów sponsorskich w dwóch wersjach, prezentujących przyprawy jednorodne marki Appetita oraz osobno - przyprawę Warzywna. W planie mediowym uwzględniono najpopularniejsze stacje telewizyjne: TVP1, TVP2 oraz TVN. Billboardy będą pojawiały się przed programami o największej oglądalności: m.in. serialami „M jak miłość”, „Moda na sukces”, „Klan”.

Kampania ma charakter wizerunkowy. W pierwszej wersji spotu reklamowego prezentowane są nowe opakowania przypraw marki Appetita, które zostały poddane refreshingowi. Natomiast spot reklamowy prezentujący przyprawę „Warzywna” ma na celu wzmocnienie wizerunku marki, a jego emisja jest ściśle związana z akcjami promocyjnymi w punktach sprzedaży.

Działania reklamowe skierowane są do kobiet lubiących gotować  i ceniących sobie wysoką jakość produktów. Wybór programów dostosowany więc został do widowni zasiadającej przed telewizorami.

Organizacją kampanii zajmuje się Dział Marketingu firmy Ziołopex.

Emisja billboardów potrwa do grudnia.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"