Agencja OBTK współpracuje z marką alkoholową Kruk

Agencja On Board Think Kong rozpoczyna współpracę z firmą Kravt & Co dla marki z jej portfolio - Wódki Manufakturowej Kruk.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Agencja OBTK współpracuje z marką alkoholową Kruk

W ramach bieżącej współpracy do zadań agencji należy stworzenie i wdrożenie strategii komunikacji do influencerów, działania z zakresu influencer marketingu i brand experience.

Wszystkie działania będą realizowane w ramach kampanii „Krucze sprawy, Męskie sprawy” i mają na celu wyeksponowane oryginalnych cech wódki premium KRUK w dwóch wariantach: KRUK Wódka Manufakturowa z Polskiego Ziemniaka oraz z Polskiego Żyta.

Za obsługę projektu ze strony OBTK odpowiada zespół PR.

Współpraca została nawiązana w drodze rekomendacji i ma charakter projektowy.

Kruk swoją premierę rynkową miał wiosną 2020r. i pozycjonowany jest w kategorii wódek premium kraft.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję