Ofensywa promocyjna dla Netboxu

Poznańska agencja reklamowa Grupa Collective wykonała dla gostyńskiej drukarni nową stronę internetową oraz 8 minutowy film reklamowy

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Ukazuje on NETBOX jako profesjonalną, nowoczesną drukarnię specjalizującą się w produkowaniu opakowań i solidnego partnera w biznesie. Głównym celem było pokazanie nowoczesnego parku maszynowego oraz procesu technologicznego. Film funkcjonować ma w sektorze B2B. Przeznaczony jest do zagranicznych kontrahentów, którzy nie mają czasu, aby przyjechać obejrzeć zakład, a chcą mieć pewność, że zlecają wykonanie potrzebnych im elementów profesjonalnej i odpowiedzialnej firmie. Film przerywany jest wstawkami typu slide show, które w formie danych marketingowych prezentują atuty gostyńskiej drukarni. Informacje te uzupełnia lektor.

Nowoczesność drukarni podkreśla specjalnie napisana do filmu muzyka, inspirowana naturalnymi dźwiękami maszyn. Zależało nam na pokazaniu, że NETBOX jest nie tylko producentem, ale przede wszystkim usługodawcą, oferującym kompleksową usługę związaną z opakowaniem (projekt, wykonanie, magazynowanie, dostawy "just in time" bezpośrednio na wydziały produkcyjne) - mówi Daniela Skowronek z Grupy Collective.

Departament Poligraficzny NETBOX to oddział spółki z ograniczoną odpowiedzialnością o nazwie Auto ABC, zajmującej się hurtową i detaliczną sprzedażą części motoryzacyjnych. Firma zatrudnia 91 pracowników. W maju br. firma otrzymała pierwszą nagrodę w konkursie "Złoty Gryf 2004" na najlepszą jakość w poligrafii w kategorii: opakowanie z nadrukiem. "Złoty Gryf" to jeden z najbardziej prestiżowych konkursów w branży poligraficznej organizowany od wielu lat przez Polską Izbę Druku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji