Ofensywa Radiostacji

Nowa kampania promocyjna i nowe logo Radiostacji

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Radiostacja zaczyna największą w swojej historii kampanię promocyjną. Pojawią się w niej artyści: Usher, Justin, Sean Paul, Linkin Park, SiStars, TEDE, Peja czy Zipera.

"Celem kampanii jest budowanie wizerunku Radiostacji jako radia XXI wieku. Radia dla młodych ludzi, grającego ich muzykę. Jest to początek szerokich działań promocyjnych, które rozpoczyna Radiostacja" - mówi Mateusz Kirstein dyrektor programowy.

Radiostacja zmienia też logo. Autorem projektu jest Hubert Czajkowski  z agencji BUM.

Kampania rozpocznie się 8 października 2004 roku, a swoim zasięgiem obejmie kina w dużych miastach w Polsce, prasę i internet.

Program Radiostacji jest kierowany do słuchaczy w wieku 15-24 w Trójmieście, Olsztynie, Warszawie , Krakowie, Rzeszowie, Wrocławiu, Łodzi ,Poznaniu i  Zielonej Górze.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej