Ogilvy rezygnuje

Po 35 latach agencja Oglivy&Mather zrezygnowała ze współpracy ze znanym producentem czekolad, firmą Hershey's.

mm
mm
Udostępnij artykuł:

Decyzja agencji, należącej do konsorcjum WPP prawdopodobnie jest związana z tym, iż jednym z klientów Ogilvy jest także Kraft Foods, konkurent firmy Hershey.

Przypuszcza się, iż budżet reklamowy firmy przejmie teraz Arnold Worldwide lub MPG.

W 2004 roku firma przeznaczyła na reklamę w USA 136 milionów dolarów.

mm
Autor artykułu:
mm
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [TYLKO U NAS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [TYLKO U NAS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Powstała konkurencja dla otoMoto. Stoi za nią m.in. znany youtuber

Powstała konkurencja dla otoMoto. Stoi za nią m.in. znany youtuber