Oglądalność Super Bowl jednak rekordowa

Firma badawcza Nielsen Media Research uaktualniła swoje danedotyczące ogladalności niedzielnego finału ligi futboluamerykańskiego NFL. Najnowszy raport pokazuje, że tegoroczny SuperBowl zgromadził przed telewizorami w USA największą widownię whistorii relacji z tego wydarzenia.

km
km
Udostępnij artykuł:

Według pierwszych podanych przez Nielsena danych, transmisję zpokazywanego w telewizji NBC finału NFL obejrzało średnio 95,4miliona Amerykanów, co stanowiło drugi wynik w historii pozeszłorocznym, pokazywanym na antenie stacji Fox Super Bowl, któryprzyciągnął przed ekrany średnio 97,5 miliona mieszkańców USA.

Ostatecznie okazało się jednak, że pojedynek drużyn PittsburghSteelers i Arizona Cardinals (zwycięstwo ekipy z Pittsburgha 27:23)zanotował średnią oglądalność na poziomie 98,7 miliona widzów.Pierwszą piątkę uzupełniają finały z lat 1996 (NBC - 94,1 mlnwidzów), 2007 (CBS - 93,2 mln) oraz 1993 (NBC - 91 mln).

Poprawiony został również rekord odnośnie liczby osób, któreprzez co najmniej sześć minut oglądały niedzielną transmisję: ze148,3 miliona w zeszłym roku do 151,6 miliona.

Średnia cena za jeden 30-sekundowy spot reklamowy w trakcietransmisji na antenie NBC wyniosła nieco ponad 3 miliony dolarów (wsumie nadano 67 takich spotów). Telewizja zarobiła z tego tytułu206 milionów dolarów.

źródło: Media Life

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję