Operator systemu kaucyjnego współpracuje z agencją GlobalSM

Polski System Kaucyjny S.A., operator systemu kaucyjnego w Polsce nawiązał współpracę z agencją marketingową GlobalSM. Partnerstwo obejmuje realizację kompleksowej strategii komunikacji marketingowej i medialnej, mającej na celu budowanie świadomości systemu kaucyjnego w różnych grupach odbiorców na polskim rynku. Za działania PR odpowiada agencja komunikacji kreatywnej Brief me.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Operator systemu kaucyjnego współpracuje z agencją GlobalSM

Agencja odpowiada za opracowanie m.in. komunikacji marketingowej oraz planu i narzędzi edukacyjnych dla stron zaangażowanych w system kaucyjny, obejmujących konsumentów, pracowników sklepów oraz dystrybutorów.

Za realizację działań PR, w tym obecność PSK na kluczowych wydarzeniach branży, odpowiedzialna jest agencja Brief me, która od wielu lat współpracuje z GlobalSM. 

Ze strony GlobalSM projekt poprowadzi Anna Olipra, pełniąca funkcję CEO agencji wraz z Beatą Grosicką, client service director. Po stronie Brief me za działania odpowiadać będą Kinga Bella, key PR manager oraz Aneta Gałka, head of PR.

Współpraca PSK S.A. z GlobalSM i Brief me ma na celu nie tylko zwiększenie rozpoznawalności marki, ale także budowanie świadomości partnerów biznesowych w zakresie funkcjonowania systemu kaucyjnego, co przyczyni się do jego skutecznego wdrożenia i sprawnego działania na rynku. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska