Orbit pokazuje, jak będzie wyglądał "wielki powrót" do życia po pandemii

Jak może wyglądać nasz pierwszy poranek po zniesieniu wszystkich restrykcji i obostrzeń? Nową starą rzeczywistość przedstawia najnowsza reklama gumy do żucia Orbit (Mars Wrigley), w której ludzie po długich miesiącach lockdownu i odosobnienia znów mogą beztrosko cieszyć się bezpośrednim kontaktem z innymi.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Orbit pokazuje, jak będzie wyglądał "wielki powrót" do życia po pandemii

Podekscytowanie, ożywienie i entuzjazm to emocje, które towarzyszą bohaterom reklamie Orbit, która w żartobliwy sposób prezentuje pierwszy poranek po zniesieniu wszystkich ograniczeń wprowadzonych wraz z pojawianiem się pandemii.

Wideo przedstawia ludzi, którzy z nową energią wracają do swojej upragnionej rzeczywistości. Obserwujemy jak pełni zapału wybiegają z domu, pracownicy znikają z wirtualnych firmowych spotkań, a ludzie w parku - nie musząc już przestrzegać dystansu – radośnie celebrują możliwości bliskiego kontaktu. W tych cudownych chwilach bezcukrowa guma Orbit dodaje im pewności siebie.

Orbit z kampanią “Odzyskaj swój Błysk!“

Nowa kampania reklamowa Orbit pod hasłem “Odzyskaj swój Błysk!“ (Get Your Ding Back) wystartowała w internecie 21 maja. Będzie ją można zobaczyć w wersji 60- i 6-sekundowej na You Tube oraz 30-sekundowej w online wideo. Zaplanowano również działania w mediach społecznościowych. 15-sekundowy spot będzie też obecny w telewizji od 6 czerwca.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/orbit-jak-odzyskac-blysk ##

Za produkcję odpowiedzialna jest agencja Energy BBDO. Za zakup mediów w Polsce odpowiada Mediacom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję