Otto w miejskim stylu promuje pojemniki na odpady

Pod hasłem "Street style" firma Otto prowadzi kampanię reklamującąprodukowane przez siebie pojemniki na odpady. Akcja - utrzymana wdynamicznej, ulicznej konwencji - jest skierowana do władzmiejskich oraz dużych zakładów.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Prasowa kampania reklamowa dwu- i czterokołowych pojemników naodpady firmy Otto utrzymana jest w dynamicznej, ulicznej konwencjimającej podkreślać barwność i różnorodność tej marki. Akcja podhasłem "Street style" jest skierowana do urzędów miejskich,zakładów oczyszczania miasta i dużych przedsiębiorstwprzemysłowych.

W ramach akcji dwa layouty reklamowe zamieszczane są w piśmiebranżowym "Przegląd Komunalny". Kreację kampanii, która w kolejnychodsłonach będzie prowadzona do końca roku, przygotowała agencjareklamowa Progressivo, natomiast zakupem mediów zajęła się firmaOtto.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję