Panoramiczne myślenie w kampanii pf.pl

W radiu ruszyła kampania reklamowa internetowej Panoramy Firm. Akcję przygotowała kontrolująca ten serwis firma Eniro we współpracy z agencją Opus B.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta właśnie radiowa kampania reklamowa serwisu Panorama Firm opiera się na spotach przedstawiających dwa dość niekonwencjonalne sposoby na zdobycie klientów. Lepszym rozwiązaniem w obu przypadkach okazuje się jednak myślenie panoramiczne i zamieszczenie ogłoszenia na pf.pl. Kampania podkreśla jednocześnie, że serwis ten odwiedza miesięcznie ponad 6 mln użytkowników.

Akcja obejmuje spoty (w Radiu ZET i kilku rozgłośniach lokalnych) oraz sponsoring programu „Dzień Dobry Bardzo” w Radiu ZET. Kampanię – zaplanowaną do połowy grudnia – przygotował dział komunikacji firmy Eniro we współpracy z agencją reklamową Opus B.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"