Pierwsze biznesowe zastosowanie komunikatora internetowego

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

AMP Media  wprowadza dla potrzeb wortalu Departamentu Wychowania i Promocji Obronności MON nowy komunikator internetowy Goniec. Jest to pierwsze komercyjne wdrożenie tego typu narzędzia na polski rynku internetowym.

Wprowadzenie komunikatora internetowego Goniec, jako nowego narzędzia komunikacji ma na celu pogłębianie interaktywności i funkcjonalności wortalu oraz tworzenie społeczności internetowej wokół serwisu Wojsko Polskie.

Departament Wychowania i Promocji Obronności oraz AMP Media mają nadzieję, iz GONIEC ułatwi kontakt z rodzinami żołnierzom pełniącym służbę poza granicami kraju, a także pozwoli im wszystkim "być" bliżej swoich bliskich.

DWiPO liczy też na zacieśnienie tą drogą kontaktów środowiska cywilnego z żołnierzami. Komunikator pozwoli przybliżyc wszystkim zainteresowanym obraz współczesnych sił zbrojnych, problematykę obronności, a takze umożliwi nawiązywanie interesujących znajomości. Żolnierzom GONIEC pozwoli usprawnić kontakty służbowe.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję