Piotr Gorzkowski przeszedł z GoldenSubmarine do Chromatique

Piotr Gorzkowski został nowym client service directorem w Chromatique. Manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Piotr Gorzkowski przeszedł z GoldenSubmarine do Chromatique

W kwietniu 2024 r. Piotr Gorzkowski dołączył do zespołu agencji reklamowej Chromatique na stanowisko client service directora. Jego najważniejszym zadaniem będzie budowanie i utrzymywanie relacji z klientami agencji.

Od 18 lat jest związany z branżą marketingową. Wcześniej, przez ponad 16 lat, czyli od jej istnienia na rynku, pracował w GoldenSubmarine. Obejmował tam stanowisko group account managera i odpowiadał za obsługę takich marek, jak Skoda, Volkswagen, Grycan, Nivea, CEDC, Hortex, Ciech, Solaris. 

- Z branżą reklamową i obsługą klienta jestem związany praktycznie całe moje „życie” zawodowe. Jednym z moich głównych celów w Chromatique, będzie budowanie silnych relacji, zarówno z klientami, jak i wewnątrz działu Client Service - mówi Piotr Gorzkowski, client service director w Chromatique.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Meta będzie płacić za treści. Podpisała umowy z największymi wydawcami

Meta będzie płacić za treści. Podpisała umowy z największymi wydawcami

Oto gospodarze "Sylwestra z Dwójką" 2025. Pełna lista prowadzących [TYLKO U NAS]

Oto gospodarze "Sylwestra z Dwójką" 2025. Pełna lista prowadzących [TYLKO U NAS]

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Co mówią dane z tego tygodnia? Oto najpopularniejsze filmy i seriale Netflixa w Polsce

Co mówią dane z tego tygodnia? Oto najpopularniejsze filmy i seriale Netflixa w Polsce