Piotr Żyła jako bóg piorunów w nowej kampanii Multikina

Sieć kin Multikino (należąca do Grupy VUE) rozpoczęła nową odsłonę kampanii promujących luksusowe fotele VIP. Tym razem jej bohater, skoczek narciarski Piotr Żyła wcielił się w rolę boga piorunów.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Piotr Żyła jako bóg piorunów w nowej kampanii Multikina

Obecna kampania, która zaczęła się w środę, podobnie jak poprzednie (realizowane wiosną i latem br.) promuje tzw. fotele VIP. Są one dostępne we wszystkich kinach sieci Multikino i gwarantują kinomanom najwyższy komfort podczas oglądania filmów. Znajdują się w wybranej części sal.

Bohaterem obecnych działań reklamowych jest, podobnie jak wcześniej, skoczek narciarski Piotr Żyła. Tym razem został ucharakteryzowany na boga piorunów. W poprzednich edycjach wcielił się w człowieka-pająka, pirata oraz widza. Sesję do kampanii zrealizował fotograf Bartek Banaszak.

Kampania obejmuje wszystkie kina sieci Multikino. Prowadzona jest także na stronie multikino.pl, oraz profilach social mediowych Multikina oraz Piotra Żyły.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję