Piotr Żyła z Sercem i Rozumem promują oddawanie krwi (wideo)

Orange Polska rozpoczął kampanię charytatywną „Wielcy sercem” promującą honorowe krwiodawstwo. W akcji - przygotowanej przez agencję Lemon Sky - razem z Sercem i Rozumem występuje skoczek narciarski Piotr Żyła.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Piotr Żyła z Sercem i Rozumem promują oddawanie krwi (wideo)

W ramach akcji „Wielcy sercem” Piotr Żyła zapowiedział, że jeśli uda mu się zebrać 5 tys. litrów krwi, zmierzy się w skokach narciarskich z Sercem. Pojedynek można obserwować w serwisie wielcysercem.pl oraz na facebookowych fanpage’ach Orange Polska oraz Serca i Rozumu. Kampania obejmuje też spot emitowany w internecie przedstawiający ten zakład.

Celem akcji jest promowanie honorowego krwiodawstwa, m.in. poprzez informowanie, że dawcą krwi może być każda osoba w wieku 18-65 lat, oddanie krwi zajmuje średnio mniej niż 10 minut, a krew każdej grupy codziennie jest wykorzystywana w leczeniu wielu chorych.

Kampania jest zaplanowana do początku lutego. Za jej przygotowanie i realizację w internecie odpowiada agencja Lemon Sky. Współorganizatorami akcji są Narodowe Centrum Krwi i Regionalne Centra Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa.

Serce i Rozum są bohaterami reklam Orange od wielu lat, natomiast Piotr Żyła od połowy listopada występuje w kampanii reklamującej promocję Samsunga i Orange związaną z igrzyskami olimpijskimi w Soczi (przeczytaj więcej i zobacz spoty).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię