Piwo Trybunał reklamowane jako "ulubione w regionie"

Browar Piotrków rozpoczął kampanię reklamową piwa Trybunał. Działania prowadzone są na nośnikach reklamy zewnętrznej.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

W Łodzi pojawiły się citylighty, backlighty i siatki wielkoformatowe reklamujące piwo Trybunał z Browaru Piotrków. Kampania outdoorowa pod hasłem „Ulubiony w regionie” potrwa do końca maja.  

To kolejna odsłona odświeżonej komunikacji Trybunału, która z początkiem roku zadebiutowała na jego profilu na Facebooku. Nowy język wizualny marki zwraca uwagę na jej pochodzenie, nawiązując do tradycji browarniczych i haftu krzyżykowego charakterystycznego dla regionu.

- Nasz region jest dla nas bardzo ważny, dlatego chcieliśmy wyraźniej zakomunikować, skąd wywodzi się Trybunał. Obecny key visual jest dokładnie taki jak marka: nowoczesny, a jednocześnie będący przejawem szacunku dla kultury Piotrkowa Trybunalskiego, w którym historia warzenia piwa sięga XIII w. -  mówi Michał Leszczyński, dyrektor marketingu firmy DRINK ID, właściciela Browaru Piotrków.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Meta będzie płacić za treści. Podpisała umowy z największymi wydawcami

Meta będzie płacić za treści. Podpisała umowy z największymi wydawcami

Oto gospodarze "Sylwestra z Dwójką" 2025. Pełna lista prowadzących [TYLKO U NAS]

Oto gospodarze "Sylwestra z Dwójką" 2025. Pełna lista prowadzących [TYLKO U NAS]

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Co mówią dane z tego tygodnia? Oto najpopularniejsze filmy i seriale Netflixa w Polsce

Co mówią dane z tego tygodnia? Oto najpopularniejsze filmy i seriale Netflixa w Polsce