Playhouse Disney zmieni się w Disney Junior

Wprowadzony we wrześniu ub.r. do Polski kanał dziecięcy Playhouse Disney zmieni się od 1 czerwca br. w stację Disney Junior. Nowy kanał będzie mieć większą ofertę programową niż poprzednik, a także adresowany będzie do szerszej grupy docelowej.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Rebranding stacji nastąpi we wszystkich krajach, gdzie nadaje Playhouse Disney i jest częścią globalnej strategii nadawcy – The Walt Disney Company. Disney Junior kierowany będzie do dzieci w wieku od 2 do 7 lat (Playhouse Disney – od 2 do 5 lat) i oprócz pozycji znanych z Playhouse pojawią się na nim nowe seriale animowane (np. “Jake i Piraci z Nibylandii”), a także filmy fabularne czy produkcje lokalne (szczegółów na ich temat na razie jednak brak).

Pojawienie się Disney Junior od czerwca br. zostanie poprzedzone szeroką kampanią marketingową, która obejmie telewizję, prasę, oraz internet (w tym media społecznościowe). Działania będą skierowane zarówno do dzieci jak i rodziców.

Playhouse Disney obecnie oglądać można w Cyfrowym Polsacie oraz sieciach kablowych UPC Polska i Vectra. Stacja nie nadaje reklam i nie ma na razie planów wprowadzenia ich także na antenę Disney Junior.

The Walt Disney Company ma w Polsce jeszcze dwa inne kanały: Disney Channel i Disney XD, które kierowane do starszych dzieci.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję