Powstała Rada Etyki PR

21 lutego 2006 trzy organizacje branżowe podpisały porozumienie o powołaniu Rady Etyki PR.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Podjęcie inicjatywy stworzenia Rady wynikało z potrzeby istnienia gremium, które stanowiłoby szeroką reprezentację środowiska Public Relations i mogło wydawać opinie oraz rozstrzygnięcia dotyczące wydarzeń istotnych dla branży lub przekraczających jurysdykcję i kompetencje jednej organizacji.

Celem funkcjonowania Rady jest promowanie standardów etycznych w PR, prowadzenie działalności edukacyjnej w obszarze etyki oraz wydawanie opinii i orzeczeń, dotyczących praktyk rynkowych ważnych dla funkcjonowania branży.

Rada może liczyć od pięciu do dziewięciu osób. Członkami Rady zostają osoby powoływane przez najwyższe władze poszczególnych organizacji – sygnatariuszy porozumienia.

W najbliższym czasie Fundacja internetPR.pl, Polskie Stowarzyszenie Public Relations oraz Związek Firm Public Relations wybiorą swoich przedstawicieli do Rady Etyki PR.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję