„Poznaj dwa oblicza doskonałości” w kampanii notebooków Vaio

W prasie i internecie trwa kampania reklamowa nowych notebooków biznesowych Vaio. Akcję na zlecenie Sony Poland przygotowała i realizuje Grupa 3.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania notebooków Vaio reklamuje modele m.in. z serii Z. Akcja informuje o ich zaawansowanych możliwościach technicznych oraz zaletach związanych z multimediami i rozrywką. Poszczególne przekazy pod hasłem „Poznaj dwa oblicza doskonałości” są utrzymane w czarnej kolorystyce i stylistyce podkreślającej ekskluzywność tych notebooków.

grafika

Kampania obejmuje prasę („IT w Administracji”, „CRN”, „Gentleman”), internet (m.in. serwisy Inforu) oraz broszury. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada agencja reklamowa Grupa 3 razem ze swoim oddziałem G3 Interactive, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajęło się Sony Poland.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [TYLKO U NAS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [TYLKO U NAS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Powstała konkurencja dla otoMoto. Stoi za nią m.in. znany youtuber

Powstała konkurencja dla otoMoto. Stoi za nią m.in. znany youtuber