PR Calling zajmuje się obsługą domu mediowego Mindshare

Od marca do grona klientów PR Calling dołączył dom mediowy Mindshare.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
PR Calling zajmuje się obsługą domu mediowego Mindshare

Agencja będzie odpowiadać za kompleksowe działania komunikacyjne, organizację eventów, social media oraz bieżący consulting w zakresie public relations. Działania będzie prowadził zespół odpowiedzialny za branżę #martech, pod kierownictwem  Moniki Błaszczak, PR senior account managera.

- Zapraszając PR Calling do przetargu, liczyliśmy na merytoryczną, ale i ciekawą propozycję działań komunikacyjnych dla Mindshare. Koncepcja, którą otrzymaliśmy od zespołu agencji, najbardziej spełniła nasze oczekiwania. Doceniliśmy również poziom zaangażowania w proces Katarzyny Dworzyńskiej, jej profesjonalne podejście do komunikacji, oraz znajomość branży marketingowej. Suma tych czynników zaważyła na podjęciu ostatecznej decyzji - komentuje Paulina Sobieszek, partner, business development w Mindshare.

Współpraca została zawarta na czas nieokreślony.

Mindshare na polskim rynku mediowym działa od 1999 roku. Jest częścią koncernu WPP.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"