'Prawie jak- Marka'

15 marca b.r. rusza kolejna odsłona drugiej edycji kampanii reklamowej piwa Żywiec 'Prawie jak...'.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Kampania będzie realizowana w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych.

 Tym razem marka Żywiec podkreślona została przez  nawiązanie do innych znanych i rozpoznawalnych światowych marek. W krótkich spotach pojawiają się nazwy legendarnych firm takich jak Levis, Bosch, Jeep czy Suzuki. Obecna kampania stanowi kontynuację przyjętej strategii, która pozycjonuje Żywiec jako najlepsze polskie piwo. Efektem przyjętej strategii jest zwycięstwo marki Żywiec w kategorii „jakości produktów i usług” w rankingu „Pulsu Biznesu” i „Pentora”.

          

Spoty telewizyjne wykorzystane w kampanii „Prawie jak” bazują na emocjach i poczuciu humoru telewidzów. Porównania palmy stojącej na rondzie de Gaulle’a w Warszawie do Afryki, pary bazarowych jeansów do oryginalnych Levis’ów czy starego samochodu terenowego do Jeepa, pokazuje różnicę pomiędzy jakością, a jej namiastką. W reklamie odnajdujemy zabawne nawiązania do minionej dekady - pod hasłem „prawie jak Zachód” widzimy sklep Pewexu, a zdezelowany motocykl to „prawie jak Suzuki”.

          

Odwołanie się do innych wiodących na rynku marek, ma zwiększać wyrazistość komunikatu: „Prawie jak – Marka. Prawie robi wielką różnicę”. Każdy cykl krótkich filmów kończy obraz piwa Żywiec opatrzonego znakiem ®, który zarezerwowany jest tylko dla produktów markowych.

         

W kampanii „Prawie jak” spoty telewizyjne będą wsparte działaniami BTL. Kampania emitowana będzie w stacjach – TVP, Polsat, Polsat Sport, TVN,  TVN 24, TVN Turbo, Discovery, National Geographic. Produkcja i realizacja spotów - Opusfilm. Za stronę kreatywną kampanii odpowiada agencja Just, za zakup i planowanie mediów – dom mediowy Zenithmedia.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Pierwszy wzrost liczby abonentów płatnej telewizji od 2017 roku

Pierwszy wzrost liczby abonentów płatnej telewizji od 2017 roku

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu