Program „Troy - potęga magii” w Discovery Channel

8 maja 2014 roku kanał Discovery Channel rozpocznie emisję nowego programu „Troy - potęga magii”. Jest to kolejny ruch nadawcy w kierunku poszerzania oferty z obszaru „Magic”.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
Program „Troy - potęga magii” w Discovery Channel
Olgierd Dobrzyński

Program „Troy - potęga magii” skupia się na sylwetce brytyjskiego iluzjonisty Troya von Schiebera, udowadniającego, że we współczesnym, przepełnionym technologią świecie wciąż jest miejsce na niezwykłe sztuczki. W kolejnych odcinkach magik spaceruje po ulicach Londynu, wprawiając w osłupienie przypadkowych przechodniów.

- Poszerzanie oferty programowej z obszaru Magic to ukłon w stronę polskich widzów, którzy pokochali naszą serię „Magic”. Jesteśmy przekonani, że nowy program spełni ich oczekiwania - zafascynuje, zaskoczy oraz sprawi, że nie będą w stanie oderwać wzroku od ekranu. Nasza nowa propozycja to rozrywka na najwyższym poziomie - powiedział Olgierd Dobrzyński, Country Manager Central Europe, Discovery Networks CEEMEA.Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, iż średni udział Discovery Channel w marcu br. wyniósł 0,79 proc. (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu