Prosta zmiany właściciela nie zmienia sytuacji na rynku

Zakup wydawnictwa G+J przez Burdę wydaje się być bardzo sensowny. Burda zyskuje szerszą ofertę magazynową dla swoich klientów reklamowych, a połączone struktury organizacyjne będą tańsze.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

 Burda podejmie zapewne wysiłki mające na celu poprawę sprzedaży przejmowanych tytułów i stworzy dla reklamodawców nowe tematyczne pakiety zasięgowe (np. „Dobre Rady” z „Claudią” czy „Glamour” z „InStyle” i „Elle”). To czy akwizycja zakończy się pełnym sukcesem zależy od działań szefostwa Burdy.

Prosta zmiany właściciela nie zmienia sytuacji na rynku. Duże słowa uznania należą się pani prezes Magdzie Malickiej, która przez wiele lat z dużym sukcesem kierowała wydawnictwem G+J, walcząc o rozwój firmy często wbrew zachowawczej polityce koncernu.

Witold Woźniak, prezes Wydawnictwa Bauer

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta