Przekrój z Multikino

Wspólna promocja Przekroju i Multikina

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Tygodnik "Przekrój" wraz z siecią kin Multikino przygotował wspólną akcję promocyjną. W 47 numerze "Przekroju" z dnia 20 listopada zostaną opublikowane kupony rabatowe, uprawniające do czterokrotnego zakupu biletu wstępu na dowolny film w dowolnym dniu tygodnia, tza 12 złotych.

"Przekrój" z kuponami będzie reklamowany w radiu RMF FM ,Trójce oraz kilkunastu rozgłośniach lokalnych. Reklama akcji ukaże się również w tygodniku "Przyjaciółka", serwisie internetowym polki.pl oraz we wszystkich kinach należących do sieci Multikino. Informacja o wspólnej promocji pojawi się także w programie Multikino w TVN.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?