Przygotowania do startu nowego dziennika Agory

Michał Rutkowski dyrektorem marketingu i promocji nowego dziennika Agory.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Agora ujawniła wczoraj, że dyrektorem marketingu i promocji nowego dziennika Agory,  który ma ukazać na rynku jeszcze jesienią tego roku, został Michał Rutkowski.

Michał Rutkowski będzie odpowiedzialny za kampanie marketingowe oraz planowanie i organizację działań promocyjnych nowego tytułu.

- Oficjalnie pracuję od zeszłego poniedziałku. O zespole na razie nie mogę nic powiedzieć poza tym, że trwa jego budowa i że na pewno będzie to bardzo silny zespół - powiedział nam Michał Rutkowski.

Michał Rutkowski, związany z rynkiem mediów od 1996 roku, zaczynał karierę jako research manager w firmie badawczej IQS. Następnie pracował w agencji Corporate Profiles DDB/DDB, w której ostatnio pełnił funkcję Planning Group Directora. Odpowiadał tam za koordynację strategii największych klientów agencji, w tym m.in.: piwa Tyskie, Knorra, Fortuny i "Gazety Wyborczej".

Prywatnie Michał Rutkowski jest pasjonatem koszykówki, szczególnie w wydaniu amerykańskim. Wspólnie z Pawłem Wujcem przygotowują popularny wśród fanów NBA poniedziałkowy felieton w "Gazecie Sport" "Fruwając pod koszem". To dowcipne podsumowanie tygodnia w lidze NBA ma wielu stałych czytelników.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję