Przyprawy Appetita lokowane w programie Anny Starmach w TVN Style

Marka przypraw Appetita (należąca do firmy Colian) będzie promowana poprzez lokowanie produktu w programie „Pyszne 25” na antenie TVN Style prowadzonym przez Annę Starmach, jurorkę programu „Masterchef” w TVN.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Przyprawy Appetita lokowane w programie Anny Starmach w TVN Style

W programie „Pyszne 25” Anna Starmach w ciągu 25 minut przygotowuje potrawy ze składników, których wartość nie przekracza 25 zł. W nowych odcinkach będzie używać przypraw i ziół marki Appetita.

Ich producent, firma Colian, tłumaczy, że zdecydował się na działania product placement w tym programie, bo jego konwencja współgra ze strategią tej marki: pokazuje, jak za rozsądną cenę - dzięki kreatywnemu podejściu do gotowania - można przyrządzić smaczne potrawy.

Wiosną br. produkty Appetita były promowane poprzez product placement w nadawanym w Polsacie programie „Top Chef”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska