Publicis Media zajmie się obsługą mediową LVMH

Sieć Publicis Media (należą do niej m.in. agencje mediowe Starcom, Zenith) wygrała przetarg na obsługę mediową firmy LVMH (właściciel takich marek, jak Louis Vuitton, Tag Heuer, Givenchy) w regionie EMEA.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Przetarg dotyczył planowania i zakupu mediów w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki, rozpoczął się w na początku lipca br.  Postępowanie obejmowało 15 rynków w Europie, a nadzorowała je firma doradcza ID Comms. Nie obejmowało Francji i Wielkiej Brytanii – tam LVMH pracuje z Havas Media, Zenith, OMD i Dentsu Aegis Network.

W przetargu - obok Publicis Media - uczestniczyły jeszcze Dentsu Aegis Network, OMD i Havas Media. Ta ostatnia agencja broniła obsługi LVMH na większości europejskich rynków, które obejmował proces.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/marki-luksusowe-top100-sprzedaz,7171410054407809a ##

Firma zdecydowała się na wybór Publicis Media. Niewykluczone, że w związku z pozyskaniem tego budżetu w Publicis Media zostania utworzona specjalna komórka do obsługi tego klienta.

W Ameryce Północnej za obsługę mediową marek LVMH odpowiadają od 2018 roku Dentsu Aegis Network i Havas Media, w rejonie Azji i Pacyfiku – od 2017 roku Zenith i należąca do GroupM agencja L’Atelier. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google Maps podpowie właściwy pas jazdy

Google Maps podpowie właściwy pas jazdy

Tylu Polaków widzi reklamy outdoorowe. Liderem AMS

Tylu Polaków widzi reklamy outdoorowe. Liderem AMS

Ruszyła kampania promująca nowy system kaucyjny

Ruszyła kampania promująca nowy system kaucyjny

Zmiany w zwrotach z Allegro. Podano nowe przyczyny

Zmiany w zwrotach z Allegro. Podano nowe przyczyny

Publicis Groupe z globalną obsługą spółki lodowej Unilevera

Publicis Groupe z globalną obsługą spółki lodowej Unilevera

Orange Polska pracuje nad nową ofertą telewizyjną. Część stacji ma zniknąć

Orange Polska pracuje nad nową ofertą telewizyjną. Część stacji ma zniknąć