PwC: Włączamy strategię. W pełnym wymiarze

W prasie, internecie i na outdoorze zaczęła się wizerunkowa kampania reklamowa firmy doradczej PwC. Akcja przebiega pod hasłem „Włączamy strategię. W pełnym wymiarze”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku PwC jako firmy oferującej najwyższej jakości usługi doradztwa strategicznego.

Akcja obejmuje prasę (m.in. dzienniki i magazyny biznesowe, tygodniki opinii), internet oraz outdoor (nośniki w parkach biznesowych i na lotniskach).

grafika

Za planowanie i zakup nośników outdoorowych odpowiada dom mediowy Havas Media.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"