Radosław Kotarski w termach reklamuje konto 360° Banku Millenium

Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej Banku Millenium z udziałem twórcy internetowego i popularyzatora nauki, Radosława Kotarskiego. Akcję przygotowały Change Serviceplan, Neverest, Initiative Media Warszawa i Carat Poland.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Radosław Kotarski w termach reklamuje konto 360° Banku Millenium

Kotarski w spocie przechadza się po kompleksie basenów termalnych i opowiada widzom ciekawostki dotyczące pozytywnych właściwości kąpieli w gorących, bogatych w minerały wodach.

Spot prezentuje korzyści konta 360° w Banku Millennium. Dzięki rachunkowi można np. korzystać z pomocy medycznej i technicznej w ramach pakietu assistance. Wystarczą łączne miesięczne wpływy w wysokości 1000 zł oraz jedna płatność kartą lub Blikiem w miesiącu, aby nie płacić za konto, kartę i wypłaty ze wszystkich bankomatów.

Bezwarunkowo bezpłatne są przelewy krajowe w złotych realizowane przez serwis internetowy i aplikację mobilną, zlecenia stałe, polecenia zapłaty oraz przelewy na numer telefonu komórkowego.

Nową reklamę telewizyjną będzie można zobaczyć w stacjach ogólnopolskich, wybranych kanałach tematycznych oraz w kanale Banku Millennium na YouTube. Kampania reklamowa będzie prowadzona również w internecie.

Kreację spotu przygotowała agencja Change Serviceplan, a za jego produkcję  odpowiada Corner Shop. Media zakupił dom mediowy Initiative Media, działaniami w internecie zajmuje się agencja Carat Poland.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska