Zmiany w ramówce Trójki: nowa audycja Barona, Ciechański w porze LP3. Znikają "Myślidziecka 357" Stoparczyk

Od poniedziałku, 8 lutego, Trójka zmieni dość radykalnie swoją ramówkę: przesunięte zostanie popołudniowe „Zapraszamy do Trójki”, natomiast w piątki w godzinach, w których nadawana była Lista Przebojów, Łukasz Ciechański poprowadzi nową audycję muzyczną, pt. „Cztery strony dźwięku”.

jk
jk
Udostępnij artykuł:
Zmiany w ramówce Trójki: nowa audycja Barona, Ciechański w porze LP3. Znikają "Myślidziecka 357" Stoparczyk
fot. polskie radio

Zapytaliśmy Polskie Radio o szczegóły antenowych zmian. - O wszelkich szczegółach dotyczących nowej ramówki będziemy informować Słuchaczy zarówno na antenie jak i fb Trójki oraz w mediach społecznościowych Polskiego Radia - odpowiedziała nam Monika Kuś z Biura Zarządu nadawcy.

„3 dekady temu” w Trójce

Z zamieszczonej w sieci ramówki wynika, że w porannym paśmie „Pora na Trójkę” pojawi się nowa pięciominutowa audycja o charakterze historycznym - „3 dekady temu” (godz. 8.15-8.20). 15-minutowy codzienny reportaż, który pod koniec stycznia wrócił na antenę, zostanie przesunięty z godz. 18.15 na 17.45.

Ważną zmianą jest przesunięcie codziennego pasma „Zapraszamy do Trójki” o godzinę: od poniedziałku nadawane będzie od godz. 15.05 do godz. 18.00. (zamiast od 16.05 - 19.00). Audycja wróciła na antenę w grudniu ub. roku.  O 18.05 z kolei zaczynać się będzie audycja „W tonacji Trójki”, która dotychczas nadawana jest o godz. 15.05.

Nowa audycja Łukasza Ciechańskiego

W piątki o 19 pojawi się nowa audycja Łukasza Ciechańskiego, pt. „Cztery strony dźwięku”, poświęcona muzyce list przebojów z całego świata.

Ciechański, który od października 2020 roku prowadzi poranną audycję „Pora na Trójkę” - w piątki oddać ma prowadzenie Mateuszowi Droździe.

Pasmo „Pora na Trójkę” Ciechański początkowo prowadził w parze z Magdaleną Łukowską, jednak od grudnia prowadzi ją już sam. Łukowska dołączy za to do Anny Popek, by razem z nią prowadzić program "Leniwa niedziela". 

O godz. 22.05 w piątki pojawi się kolejna nowa audycja, tym razem wicedyrektora anteny, Marka Wiernika – „Rocka klasyka według Wiernika”.

Nowa weekendowa ramówka Trójki

Zmienia się też weekendowa ramówka. O godz. 11.05 (tuż po zostającej na antenie „Audycji podzwrotnikowej” Wojciecha Cejrowskiego) pojawi się magazyn kulturalny Redbada Klynstry „Klynstra o teatrze”. O 12.05 - „Trójka Żąda debiutów” Tomasza Żądy, zaś tuż po niej, o godz. 13.05 - nowy program muzyczno-kulinarny Adriany Marczewskiej, pt. „Gorąca płyta”.

Między godziną 15.05- 18.00 usłyszymy nowy autorski program muzyczny Piotra Barona, pt. „Nie tylko gitary”, tuż po niej zaplanowano „Trójkowo Filmowo” Ryszarda Jaźwińskiego, a o 19.05 zaczynać się będzie audycja „Francuski łącznik” Moniki Małkowskiej. Ten program przeniesiono z soboty, z godz. 14.00 (o tej porze nadawany był od sierpnia 2020 r.). Od godz. 20.05 zaczynać się będzie trzygodzinne nowe pasmo muzyczne Karola Gnata i Tomasza Dudka, pt. „W rytmie na trzy”. Znika natomiast poranny sobotni program „Myślidziecka 3/5/7”, w której Katarzyna Stoparczyk rozmawiała ze znanymi osobami, wspominając z nimi dzieciństwo.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami