RMF FM i Radio ZET tracą w Łodzi. W górę Trójka, Jedynka i Eska

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za I półrocze 2014 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Łodzi w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
RMF FM i Radio ZET tracą w Łodzi. W górę Trójka, Jedynka i Eska
Shutterstock.com

Pozycja lidera należała do RMF FM (spadek z 15,7 proc. do 14,5 proc.). Drugą lokatę zajęło Radio ZET (z 14,3 proc. do 13,0 proc.).

Ostatnia pozycja podium przypadła Trójce (wzrost z 10,4 proc. do 11,9 proc.). Natomiast czwarta lokata należała do Jedynki (z 9,7 proc. do 10,7 proc.).

Duży spadek udziału odnotowało Radio Parada, które spadło z miejsca siódmego na dziewiąte (z 6,1 proc. do 3,8 proc.).

Od fali październikowej 2012 do badania Radio Track wprowadzony został nowy model ważenia. W celu wyrównania struktury próby do struktury populacji do ważenia danych surowych wprowadzono kategorię wykształcenia. Została ona dodana do dotychczas stosowanych kategorii, takich jak: płeć, wiek, miejsce zamieszkania, wielkość gospodarstwa oraz dzień tygodnia.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję