RMF FM, Trójka i Radio ZET najchętniej słuchane wśród osób z wykształceniem wyższym

Najchętniej słuchaną rozgłośnią radiową wśród osób z wykształceniem wyższym jest RMF FM. Podium uzupełniają Trójka i Radio ZET. Największy wzrost udziału zanotowało TOK FM - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Udział RMF FM pod względem słuchania wśród osób z wykształceniem wyższym w okresie od września 2016 roku do lutego 2017 roku w grupie wiekowej 15-75 lat wyniósł 20,2 proc. Względem analogicznego okresu rok wcześniej zwiększył się on o 0,4 pkt. proc. - wynika z danych Radio Track Millward Brown, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajęła Trójka z udziałem na poziomie 15,9 proc., po spadku o 1,7 pkt. proc. - największym w zestawieniu.

Na podium znalazło się jeszcze Radio ZET, którego udział w rynku zmniejszył się o 1,1 pkt. proc. do 12,1 proc.

Z siódmego na szóste miejsce awansowało TOK FM. Stacja ta zanotowała największy wzrost w zestawieniu - o 2 pkt. proc. do 5,5 proc.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/radio-na-wsi-liderem-rmf-fm ##

grafika

Liderem ogólnopolskiego rynku radiowego w okresie od listopada 2016 roku do lutego 2017 roku w grupie wiekowej od 15 do 75 lat było RMF FM. Natomiast wśród sieci pierwsze miejsce należało do Eski.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"