Rynek wyrobów czekoladowych wzrósł o 6,4% r/r w IV 2011 - III 2012 r.

Wartość polskiego rynku wyrobów czekoladowych wzrosła o 6,4% r/r do 4997 mln zł w okresie kwiecień 2011 r. - marzec 2012 r., wynika z danych firmy Nielsen, cytowanych przez "Rzeczpospolitą". W tym czasie rynek cukierków odnotował spadek o 1,7% r/r do 1039,6 mln zł.

masz / isb / pr
masz / isb / pr
Udostępnij artykuł:

Zdaniem ekspertów w tym roku priorytetem dla producentów słodyczy będzie utrzymanie rentowności na przyzwoitych poziomach, podaje gazeta.

"Rosnąca konkurencja zmusza firmy do optymalizacji kosztów, a to z kolei sprzyja inwestycjom zwiększającym efektywność produkcji. Dobrym przykładem jest Wawel, który w ostatnich latach znacząco zwiększył moce w zakładzie w Dobczycach. I szykuje się do kolejnych inwestycji o wartości 40 mln zł" - czytamy też w "Rz".

Według Nielsena, największy udział w rynku czekolady mają batony i wafle (34,4%), a kolejne miejsca zajmują: praliny (28,5%), czekolady (27,0%) oraz draże (5,5%).

masz / isb / pr
Autor artykułu:
masz / isb / pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Wpadka PAP. Przekręcili słowa eksperta. Depesza skorygowana, ale nie na ich stronie

Wpadka PAP. Przekręcili słowa eksperta. Depesza skorygowana, ale nie na ich stronie

Maciej Kierzkowski po kilkuletniej przerwie znów w Radiu Łódź

Maciej Kierzkowski po kilkuletniej przerwie znów w Radiu Łódź

Żabka rusza z kampanią promującą system kaucyjny

Żabka rusza z kampanią promującą system kaucyjny

Marek Własny bohaterem nowych reklam Kauflandu

Marek Własny bohaterem nowych reklam Kauflandu

Michał Sadowski dał wskazówki, jak zwiększyć ruch z wyszukiwarek AI. "Gra warta świeczki"

Michał Sadowski dał wskazówki, jak zwiększyć ruch z wyszukiwarek AI. "Gra warta świeczki"

"Dbamy o wodę" w gronie klientów 24/7Communication

"Dbamy o wodę" w gronie klientów 24/7Communication