Sanofi-Aventis: swobodny jeździec DNA

"Swobodny jeździec DNA" - pod takim hasłem rusza nowa, prasowakampania reklamowa autorstwa Publicis, przygotowana na zleceniefirmy farmaceutycznej Sanofi-Aventis.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Celem projektu jest wzmocnienie rozpoznawalności, zarówno wśródlekarzy i pacjentów, marki Sanofi-Aventis i budowa wizerunku firmyjako innowacyjnej, o globalnym zasięgu.

Pierwsza kreacja prasowa, otwierająca kampanię, prezentujepostać profesora Michela Didier, naukowca z Sanofi-Aventis,specjalizującego się w neurologii i psychiatrii. Didier, kierując10-osobową grupą lekarzy, bada przyczyny schorzeń neurologicznych iidentyfikuje geny odpowiedzialne za prawidłowe funkcjonowanieorganizmu."Zależało nam na pokazaniu odbiorcom, że Sanofi-Aventis to duża,godna zaufania, innowacyjna i odpowiedzialna firma, która budujeprzyszłość medycyny. Aby wzmocnić przekaz postanowilismy zaprosićdo udziału w kampanii Michela Didier, fachowca z laboratoriumSanofi-Aventis w  Montpellier, jednego z najnowocześniejszychlaboratoriów farmaceutycznych na świecie" - powiedziała DianaŚwiątek, Account Supervisor Publicis.

Kampania prasowa rozpoczęła się 12 września i  potrwa do końcaroku.

Kampanię będzie można zobaczyć na łamach wybranych tygodnikówopinii, miesięczników oraz w prasie branżowej.Media zaplanował dom mediowy ZenithOptimedia.

Kampania - Swobodny Jeździec DNA

Klient: Sanofi-Aventis

Przedstawiciel klienta:

Monika Chmielewska - Żehaluk - Kierownik DziałuKomunikacjiAnna Cywińska - Specjalista ds. Komunikacji i PR

Agencja: Publicis

Client Service:Agnieszka Wichracka - Deputy Managing DirectorDiana Świątek - Account Supervisor

Kreacja:Adam Radziun - Art DirectorMarysia Bator - Copywriter

Produkcja TV:Monika Derda - Art. Buyer

Dom mediowy: ZenithOptimediaPoczątek kampanii: 12.09.2008

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"