Sanofi-Aventis: swobodny jeździec DNA

"Swobodny jeździec DNA" - pod takim hasłem rusza nowa, prasowakampania reklamowa autorstwa Publicis, przygotowana na zleceniefirmy farmaceutycznej Sanofi-Aventis.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Celem projektu jest wzmocnienie rozpoznawalności, zarówno wśródlekarzy i pacjentów, marki Sanofi-Aventis i budowa wizerunku firmyjako innowacyjnej, o globalnym zasięgu.

Pierwsza kreacja prasowa, otwierająca kampanię, prezentujepostać profesora Michela Didier, naukowca z Sanofi-Aventis,specjalizującego się w neurologii i psychiatrii. Didier, kierując10-osobową grupą lekarzy, bada przyczyny schorzeń neurologicznych iidentyfikuje geny odpowiedzialne za prawidłowe funkcjonowanieorganizmu."Zależało nam na pokazaniu odbiorcom, że Sanofi-Aventis to duża,godna zaufania, innowacyjna i odpowiedzialna firma, która budujeprzyszłość medycyny. Aby wzmocnić przekaz postanowilismy zaprosićdo udziału w kampanii Michela Didier, fachowca z laboratoriumSanofi-Aventis w  Montpellier, jednego z najnowocześniejszychlaboratoriów farmaceutycznych na świecie" - powiedziała DianaŚwiątek, Account Supervisor Publicis.

Kampania prasowa rozpoczęła się 12 września i  potrwa do końcaroku.

Kampanię będzie można zobaczyć na łamach wybranych tygodnikówopinii, miesięczników oraz w prasie branżowej.Media zaplanował dom mediowy ZenithOptimedia.

Kampania - Swobodny Jeździec DNA

Klient: Sanofi-Aventis

Przedstawiciel klienta:

Monika Chmielewska - Żehaluk - Kierownik DziałuKomunikacjiAnna Cywińska - Specjalista ds. Komunikacji i PR

Agencja: Publicis

Client Service:Agnieszka Wichracka - Deputy Managing DirectorDiana Świątek - Account Supervisor

Kreacja:Adam Radziun - Art DirectorMarysia Bator - Copywriter

Produkcja TV:Monika Derda - Art. Buyer

Dom mediowy: ZenithOptimediaPoczątek kampanii: 12.09.2008

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały