Serce i rozum reklamują pakiety telewizyjne TP (wideo)

W najważniejszych mediach ruszyła kampania reklamowa pakietów telewizyjnych oferowanych przez Telekomunikację Polską. Akcję – opartą na motywie serca i rozumu – przygotowały firmy Publicis i Mediaedge:cia.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa pakietów telewizyjnych Telekomunikacji Polskiej wspiera ich promocję, w ramach której przy zamawianiu wybranego pakietu razem z neostradą można z niego korzystać za darmo nawet przez pół roku (więcej na ten temat). W reklamach występują Serce i Rozum – animowanie postaci znane z poprzedniej kampanii TP (więcej). W obecnym przekazie zostają żartobliwie umieszczone w stylistykach charakterystycznych dla różnych programów telewizyjnych i filmów.

 

Akcja obejmuje telewizję (główne kanały), radio, internet i BTL. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Publicis, a za zakup mediów opowiada dom mediowy Mediaedge:cia.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję