Serial „Krew z krwi” wygrał z konkurencją i podniósł widownię TVP2

Pokazywany przez TVP2 serial „Krew z krwi” oglądało średnio 2 mln osób, co dało stacji pozycję lidera rynku. Produkcja poprawiła też wyniki swojego pasma względem poprzedniego roku. Wpływy z reklam wyniosły 3,42 mln zł.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
Serial „Krew z krwi” wygrał z konkurencją i podniósł widownię TVP2
Agata Kulesza, Krew z krwi

„Krew z krwi” na antenie TVP2 można było oglądać w niedziele o godz. 21.10, od 1 grudnia 2013 roku do 19 stycznia 2014 roku. Średnia widownia wszystkich ośmiu odcinków serialu wyniosła 2,01 mln osób. Przełożyło się to na 12,81 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 10,90 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Największą widownię zgromadził pierwszy odcinek „Krwi z krwi”, który obejrzało 2,44 mln osób.

W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej TVP2 w paśmie nadawania serialu zyskała 510 tys. widzów. Wówczas stację śledziło 1,50 mln osób, co przekładało się odpowiednio na 10,07 proc. oraz 11,40 proc. udziału.

Dwójka w paśmie emisji sensacyjnej opowieści była liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce z udziałem na poziomie 12,35 proc. zajął TVN, nadający wówczas filmy fabularne, galę „Zwykły bohater” i „Agentów NCIS”. Dalej uplasowały się: Polsat (programy rozrywkowe i „To nie koniec świata”; 12,34 proc.) oraz TVP1 (końcówka „Anny German” i filmy fabularne; 8,44 proc.).

Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej liderem był Polsat przed TVN, a TVP2 zajęła dopiero trzecie miejsce.

Wpływy reklamowe TVP2 wokół „Krwi z krwi” wyniosły 3,42 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Serial „Krew z krwi” opowiada o kobiecie, która w wyniku splotu zdarzeń wbrew sobie wchodzi w niebezpieczny układ z mafią. Główną rolę w produkcji gra Agata Kulesza, a partnerują jej m.in. Aleksander Domogarov, Łukasz Simlat, Iza Kuna, Mariusz Bonaszewski, Szymon Bobrowski, Iwona Bielska i Małgorzata Buczkowska. Reżyserem jest Xawery Żuławski. Serial został wyprodukowany przez Endemol Polska i pierwotnie nadawał go kodowany Canal+ (więcej na ten temat).

mk
Autor artykułu:
mk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"