Player i Itaka z kampanią „W pokojach zaginionych mieszka nadzieja, która nigdy nie gaśnie”

Od piątku, 15 kwietnia na antenie kanałów TVN Grupa Discovery i w mediach społecznościowych widzowie mogą zobaczyć spoty w ramach nowej kampanii Playera i Fundacji Itaka - „W pokojach zaginionych mieszka nadzieja, która nigdy nie gaśnie”.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Player i Itaka z kampanią „W pokojach zaginionych mieszka nadzieja, która nigdy nie gaśnie”
Danuta Stenka w kampanii „W pokojach zaginionych mieszka nadzieja, która nigdy nie gaśnie”

Na akcję składają się trzy spoty z udziałem Danuty Stenki, Justyny Wasilewskiej i Piotra Głowackiego - gwiazd produkcji Player Original „Nieobecni” (drugi sezon zadebiutuje 10 maja). Jak czytamy w komunikacie, każdy ze spotów „to chwytające za serce słowa - wspomnienia - rodzin, które straciły swoich bliskich i od lat czekają na ich powrót”.

„W pokojach zaginionych mieszka nadzieja, która nigdy nie gaśnie” to kontynuacja akcji społecznej „Nieobecni są wśród nas”, która zadebiutowała w grudniu 2020 roku - wraz z debiutem pierwszego sezonu „Nieobecnych”.

Player.pl ma 1,5 mln subskrybentów

Według nieoficjalnych ustaleń Wirtualnemedia.pl należąca do TVN Grupa Discovery platforma Player.pl ma podobno około 1,5 mln subskrybentów. Nadawca nie ujawnia tych statystyk, ale podkreśla, że Player mocno rozwinął się przez ostatni rok. - Krokiem milowym w rozwoju platformy była zmiana modelu dystrybucyjnego w lutym ub.r., która bardzo się sprawdziła - ostatnio mówił nam Maciej Gozdowski, szef Player.pl.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/jak-korzystac-z-player-pl-oferta-cena-wlasne-produkcje,7170004195358849a ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały