Serwis Grupy TVN szykuje reality-show dla twórców startupów

Serwis Player.pl (Grupa TVN) pracuje nad internetowym reality-show, w którym wezmą udział młodzi przedsiębiorcy. Za jego produkcję wykonawczą będzie odpowiadać firma Rochstar.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:

W programie widzowie śledzić będą losy studentów, którzy łączą studiowanie z pracą lub szukają jej i planują uruchomić własny startup. Jak dowiedzieliśmy się nieoficjalnie, producenci chcą, by w programie pojawiły się aspekty związane z nowoczesnymi technologiami. To autorski format, dlatego prace nad jego założeniami cały czas trwają.

Rozpoczęto już jednak poszukiwania uczestników do reality-show. Osoby chętne do wzięcia udziału w nim, mogą przesyłać zgłoszenia na adres projekty@rochstar.tv. Na razie nie wiadomo, kiedy program trafi do oferty serwisu Player.pl

Producentem formatu będzie firma Rochstar, który od jesieni br. znów współpracuje z Grupą TVN. Do jesiennej ramówki głównej anteny spółka Rinke Rooyensa wyprodukuje show muzyczny „Aplauz, aplauz”.

Przypomnijmy, że Grupa TVN na początku tego roku uruchomiła dział TVN Ventures, który zajmuje się wspieraniem już działających startupów oraz inwestowaniem w nowe koncepcje na biznes. Kieruje nim członek zarządu TVN Christian Anting.

Reality-show o młodych przedsiębiorcach będzie kolejnym autorskim formatem serwisu Player.pl. Jak niedawno informowaliśmy, w październiku br. w jego ofercie pojawi się serial komediowy „Web Therapy” z Agatą Kuleszą w roli głównej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?