Sherlock Holmes i Detektyw Monk uwielbiani przez widzów

Sherlock Holmes oraz detektyw Monk okazali się najbardziej lubianymi w Polsce fikcyjnymi detektywami. Plebiscyt przeprowadzono z okazji premiery nowego serialu o bohaterze stworzonym przez Arthura Conana Doyle'a.

megafon.pl / pr / zsam
megafon.pl / pr / zsam
Udostępnij artykuł:

Holmes i Monk wyprzedzili takie detektywistyczne sławy, jak Columbo, Mulder i Scully oraz Nash Bridges. Głosy rozłożyły się następująco:

Sherlock Holmes - 24 procent głosów Monk - 24 procent głosów Columbo - 18 procent głosów Mulder i Scully - 8 procent głosów Nash Bridges - 6 procent głosów Horatio Caine - 6 procent głosów Ksiądz Frank Dowling - 3 procent głosów

Nowy serial o Holmesie nosi tytuł "Sherlock". Jego akcja jest osadzona we współczesnych realiach. W głównego bohatera wciela się Benedict Cumberbatch, a jego towarzysza doktora Watsona gra Martin Freeman. Na produkcję składają się trzy 90-minutowe odcinki. Serial zdobył nagrodę BAFTA. Premiera na antenie BBC Entertainment już 2 października.

Przypomnijmy, iż już w styczniu przyszłego roku do kin trafi druga część przygód Holmesa w reżyserii Guya Ritchiego i z udziałem Roberta Downey Jr. w głównej roli: "Sherlock Holmes. Gra cieni".

megafon.pl / pr / zsam
Autor artykułu:
megafon.pl / pr / zsam
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Jacek Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Jacek Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS