Stól do gry w piłkarzyki w pudełku na pizzę od Pizza Hut

Aby powitać nowy sezon piłkarski w Europie, Pizza Hut stworzyła kampanię „12th Player Club" dla fanów piłki nożnej, którzy utknęli w domu z powodu pandemii Covid-19.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Kampania i jej produkt, zwany „Foosball Pizza Box” i stworzony przez Ogilvy, został zaprojektowany z nadającym się w pełni do gry stołem do piłkarzyków zintegrowanym z pokrywą pudełka po pizzy, co ma zapewnić fanom „dodatkową zabawę w piłkę nożną” podczas oglądania piłki nożnej w domu z przyjaciółmi.

- Pudełko na pizzę z piłkarzykami było doskonałą okazją, aby przypomnieć fanom piłki nożnej, że pizza najlepiej pasuje do oglądania przez nich piłkarskich meczy - mówi Wendy Leung, dyrektor marketingu Pizza Hut.

- Zawsze staramy się wychodzić poza ramy obsługi naszych odbiorców, a biorąc pod uwagę, jak zmęczona była społeczność w tym roku, oferowanie zabawy wykraczającej poza samo jedzenie i ożywianie tego rodzaju wrażeń, bezpośrednio w pudełku po pizzy, jest idealnym sposobem na rozśmieszać ludzi - dodaje.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"