Rusza kampania informacyjna stypendiów m.st. Warszawy im. Jana Pawła II

Rozpoczęła się kampania informacyjna prezentująca cele i potencjał stypendiów m.st. Warszawy im. Jana Pawła II - samorządowego programu stypendialnego, działającego od 15 lat.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Bohaterami kampanii są laureaci stypendium. Ich historie pokazują, że poprzez udział w programie, młodzi otrzymują coś więcej niż tylko wsparcie finansowe – mają szansę na rozwój indywidualnych pasji, działanie we wspólnocie i współtworzenie społeczności ludzi zaangażowanych w kształtowanie przyszłości Warszawy.

Do udziału w kampanii zaproszonych zostało pięć młodych osób, laureatów stypendium m.st. Warszawy im. Jana Pawła II: Nikodem – aktywista społeczny, autor wielu projektów realizowanych w ramach warszawskiego budżetu obywatelskiego; Nikola i Wiktoria – siostry, karateczki, medalistki Mistrzostw Polski; Karolina – dyrygentka chóralna i pianistka oraz dr n. med. Paweł Salwa, urolog, twórca Polskiego Centrum Urologii Robotycznej, jeden z czołowych operatorów robota da Vinci w Europie.

Zainteresowania i osiągnięcia stypendystów odpowiadają profilowi programu stypendialnego, w którym głównym kryterium podlegającym ocenie jest zaangażowanie i osiągnięcia w dziedzinach nauki, sportu, sztuki i działalności społecznej.

W pierwszym etapie kampania realizowana jest  w mediach społecznościowych Centrum Myśli Jana Pawła II – na kanale YouTube, na profilach na Facebooku (Stypendia m.st. Warszawy im. Jana Pawła II oraz Centrum Myśli Jana Pawła II), na Twitterze, Instagramie oraz LinkedInie.

Kampania wzmocniona jest pozycjonowaniem w Google Ads/YouTube oraz Facebook Ads. Dodatkowo, w wybranych ogólnopolskich portalach edukacyjnych (Moje Stypendium, Perspektywy, NGO),  w internetowych wydaniach lokalnych mediów warszawskich (Nasze Miasto, Gazeta Stołeczna), a także w serwisie rp.pl, publikowane są teksty promocyjne.

Drugi etap zostanie zrealizowany wiosną 2021 roku, przed rozpoczęciem rekrutacji na kolejną edycję stypendiów. Organizator planuje działania outdoorowe (spoty i plakaty w przestrzeni miejskiej), medialne oraz kampanię w internecie.

Kampanię tworzą spoty filmowe oraz seria grafik, a uzupełniają ją komentarze ekspertów. Materiały powstały na zlecenie Centrum Myśli Jana Pawła II we współpracy z agencją kreatywną MUFU.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?