Sukces Cosmopolitan

Sukces sprzedażowy bez gadżetu

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Lipcowy numer magazynu Cosmopolitan wydawanego przez Hearst-Marquard Publishing, zdaniem wydawcy, odniósł spektakularny sukces sprzedażowy. W sytuacji, kiedy inne magazyny skierowane do kobiet prześcigają się w pomysłach na dołączanie gadżetów Cosmopolitan bez gadżetu notuje wzrost sprzedaży. W lipcu sprzedało się ponad 126 tys. egzemplarzy, gdy średnia sprzedaż w pierwszej połowie roku wynosiła 119 tys. egz.

- Trudno nie zgodzić się z faktem, że tak dobra sprzedaż jest dowodem na to,że nowy zespół redakcyjny pod kierunkiem Hanny Wolskiej tworzy pismo, które trafia w potrzeby młodych, inteligentnych kobiet, które kupują czasopisma dla ich zawartości a nie dla gadżetów - informuje Hearst-Marquard Publishing.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję