„Świeżo i tanio” znów w kampanii Intermaché (wideo)

W telewizji, radiu i na outdoorze ruszyła kolejna odsłona wizerunkowej kampanii reklamowej supermarketów Intermaché pod hasłem „Świeżo i tanio”. Akcję przygotowały firmy Opus B i Starcom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Nowa kampania Intermaché podkreśla, że w supermarketach tej sieci jest taniej niż w konkurencyjnych sklepach. Poszczególne reklamy prezentują konkretne produkty dostępne w promocyjnych cenach. Jednocześnie grafika gazetki Intermarché została zmieniona na bardziej dyskontową, prezentującą kwoty oszczędności wynikające z zakupu określonego produktu.

Akcja przebiega pod hasłem „Świeżo i tanio”, które jest wykorzystywane w komunikacji Intermaché od dłuższego czasu. Wiosną br. w kampanii opartej na tym sloganie i utrzymanej w podobnej stylistyce muzycznej reklamowane były pieczywo, owoce i warzywa dostępne w Intermaché (zobacz tę reklamę).

Obecna akcja reklamowa od 6 października obejmuje telewizję (30- i 15-sekundowe spoty m.in. w TVP1, TVP2, Polsacie, TVN, TVN Style, TVN 24, TVN7, TV4, Polsacie 2 i TV Puls), radio (RMF FM, Radio ZET i Trójka) oraz outdoor (billboardy i nośniki mobilne). Kreację kampanii - zaplanowanej do 23 grudnia - przygotowała agencja reklamowa Opus B, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję