T-Mobile wyłącznym sponsorem meczu o Superpuchar Polski

Operator komórkowy T-Mobile został wyłącznym sponsorem meczu o Superpuchar Polski, będącym jednocześnie piłkarskim otwarciem Stadionu Narodowego w Warszawie.

km
km
Udostępnij artykuł:

W spotkaniu, które zostanie rozegrane 11 lutego br., zmierzą się Wisła Kraków (aktualny Mistrz Polski) i Legia warszawa (zdobywca Pucharu Polski). Na trybunach będzie mogło zasiąść ponad 50 tys. osób.

T-Mobile przygotuje dodatkowe atrakcje dla kibiców. W jednym z sektorów Stadionu Narodowego miejsca zajmie tysiąc gości wraz z jubilatką obchodzącą urodziny w dniu meczu o Superpuchar. Akcję zbierania gości wspierać będzie kampania w mediach.

Sieć ufundowała także darmowe bilety dla kibiców. Będzie je można zdobyć poprzez aplikację na Facebooku, dostępną na fanpage T-Mobile PL, w której każdy internauta może sam wybrać sobie miejsca, które wraz z przyjaciółmi chce zająć na stadionie. Innym sposobem na wygranie biletów będzie konkurs SMS realizowany wspólnie z Telewizją Polsat.

T-Mobile będzie komunikować sponsoring Superpucharu poprzez reklamy w telewizji, billboardy sponsorskie wokół zapowiedzi transmisji z meczu oraz działania w mediach społecznościowych i w internecie. W czasie meczu reklamy T-Mobile będą obecne na bandach okalających murawę.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Meta będzie płacić za treści. Podpisała umowy z największymi wydawcami

Meta będzie płacić za treści. Podpisała umowy z największymi wydawcami

Oto gospodarze "Sylwestra z Dwójką" 2025. Pełna lista prowadzących [TYLKO U NAS]

Oto gospodarze "Sylwestra z Dwójką" 2025. Pełna lista prowadzących [TYLKO U NAS]

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Co mówią dane z tego tygodnia? Oto najpopularniejsze filmy i seriale Netflixa w Polsce

Co mówią dane z tego tygodnia? Oto najpopularniejsze filmy i seriale Netflixa w Polsce